Vraag van Wouter (Dodo).

Wouter heeft succesvolle minecraft video’s op zijn kanaal staan, zo succesvol dat hier jaarlijks speciale mini bioscoopfilms van worden gemaakt door zijn team voor zijn doelgroep (4-13 jaar). Er wordt een geheel evenement van gemaakt en hiervoor zijn ook uitingen nodig. Voor deze bioscooptour waren 2 rollup banners nodig en flyer designs voor de merchandise van Wouter die hier ook wordt verkocht. Deze moeten naast goed opvallen ook informatief en perfect voor kinderen zijn.

Informatief.

Kleurrijk.

Opvallend.

Professioneel.

Over Wouter van der Vaart (Dodo).

Wouter van der Vaart is een bekende Nederlandse youtuber. Hij heeft meer dan 530.000 abonnees op zijn kanaal dodo en begon op YouTube op 7 februari 2013. Op zijn hoofdkanaal Dodo upload hij vooral Minecraft video´s. Daarnaast heeft hij meerdere kanalen waar hij vooral filmpjes van Fortnite, Brawl Stars en andere populaire games op upload. Wouter heeft hiernaast ook andere bedrijven lopen en mooie samenwerkingen met Mojang. Deze ondernemer zit dus nooit stil.

Voorstel.

Dodo Bioscooptour uitingen.

Mooi eindresultaat.

De twee roll up banners moeten natuurlijk vanaf een afstand goed opvallen. Daarnaast moet het informatief zijn welke producten je hier kunt halen. En kleurrijk spreekt de kinderen natuurlijk ook enorm erg aan.

Informatief.

Kleurrijk.

Opvallend.

Professioneel.

Naast de roll up banners lagen er flyers met prijslijsten op de balie bij de merchandise pop up stores. Hiervoor is een bijpassend ontwerp gemaakt die perfect aansluit bij de roll up banners.

Video trailer van één van de Minecraft video’s.

Alwin.K heeft alleen de bovenstaande uitingen geleverd. Om een indruk te krijgen van Wouter (Dodo) zijn videocontent die ook in een bioscoop wordt gedraaid staat hieronder een trailer afkomstig van zijn YouTube kanaal.

Vorige
Vorige

SAENGER